Här är årets stora upplevelsesatsning på Elmia Garden!

Här är årets stora upplevelsesatsning på Elmia Garden!
Äntligen kan Elmia Garden berätta om 2024 års stora upplevelseområde på mässan : "Den Digitala Kundresan - och framtidens säljlösningar".

För Elmia Gardens besökare väntar en spännande resa in i den digitala världen där vi gemensamt utforskar trädgårdsbranschens framtida säljlösningar. Utbildningskonceptet ”Den Digitala Kundresan” som görs i samarbete med Hasselfors Garden är ett helt område på mässan dedikerat till utbildning och inspiration inom olika digitala verktyg och hur de kan öka företagets affärsnytta.

Upplevelseområdet är uppdelat i fyra ”hubbar” som var och en utbildar inom ett digitalt verktyg; AI, Sociala Medier, Digitalt Lärande och Digital Skyltning. 

Informationen i varje hubb är anpassad till trädgårdsbranschen och finns både på nybörjarnivå och mer avancerad. Utbildningen ges av samarbetspartners som är experter inom respektive ämne.  De finns i hubbarna under hela mässan, redo för dina frågor, men har också workshops eller föreläsningar under specifika tider.  

 Läs mer om de fyra hubbarna här!

- Det vi vill med "Den Digitala Kundresan" är att Elmia Gardens besökare ska upptäcka möjligheterna med digitala verktyg och få med sig aktuell och konkret utbildning som de sedan kan applicera direkt på sina olika verksamheter inom trädgårdsbranschen för att öka sin affärsnytta. Vi hoppas och tror att upplevelseområdet kommer vara lika uppskattat som våra tidigare två utbildningssatsningar tillsammans med Hasselfors Garden; Elmia Garden-butiken och Den Klimatsmarta Trädgården, säger Linn Heimdal, mässansvarig för Elmia Garden.