Den Digitala Kundresan - och framtidens säljlösningar

På Elmia Garden 2024 väntar en spännande resa in i den digitala världen där vi gemensamt utforskar trädgårdsbranschens framtida säljlösningar. Utbildningskonceptet ”Den Digitala Kundresan” som görs i samarbete med Hasselfors Garden är ett helt område på mässan dedikerat till utbildning och inspiration inom olika digitala verktyg och hur de kan öka företagets affärsnytta.

Upplevelseområdet är uppdelat i fyra ”hubbar” som var och en utbildar inom ett digitalt verktyg; AI, Sociala Medier, Digitalt Lärande och Digital Skyltning. 

Informationen i varje hubb är anpassad till trädgårdsbranschen och finns både på nybörjarnivå och mer avancerad. Utbildningen ges av samarbetspartners som är experter inom respektive ämne.  De finns i hubbarna under hela mässan, redo för dina frågor, men har också workshops eller föreläsningar under specifika tider.  

Mer om de fyra hubbarna:

AI
Social Media
Digital Skyltning

 

 

Målet med utbildningskonceptet är att du som besökare ska gå hem ifrån mässan fylld av ny kunskap inom olika digitala verktyg som du sedan kan applicera direkt i din egen verksamhet.  

 
 

Den Digitala kundresan görs i samarbete med Hasselfors Garden.