För utställare

Det personliga mötet är oslagbart

Affärer handlar till största del om förtroenden, och sådana skapas i det personliga mötet. Träffa nya och befintliga kunder på den självklara mötesplatsen för alla inom produktmediabranschen.

Nordic Profile Fair är ett utmärkt tillfälle att knyta kontakter och bygga relationer med både nya och befintliga kunder. Nu, mer än någonsin, förstärks vikten av det personliga mötet för att skapa nya affärer. Därför fortsätter mässan att vara en betydelsefull plattform för den som vill skapa nya affärsmöjligheter.

Nordic Profile Fair arrangeras 12-13 augusti 2026!

/globalassets/bilder/massor/nordic-profile-fair/aug-2026/intemporel_1920_1080.jpg
Ida Tornberg, marknadskoordinator D&J, vinnare av Bästa monter 2025
Tillsammans med D&J:s resa när det gäller nya produkter och uttryck fick vi verkligen till något som kändes modernt, inspirerande och välkomnande. För oss var det extra viktigt att montern inte bara var visuellt tilltalande, utan också inbjudande, en plats där kunderna gärna kom in för att ta del av höstens nyheter.
Ida Tornberg, marknadskoordinator D&J, vinnare av Bästa monter 2025
Håkan Pettersson, ordförande PMA
I dagsläget är det två frågor som PMA prioriterar, nya medlemmar och att höja den skattefria gränsen.
Håkan Pettersson, ordförande PMA
Maria Olsson, projektledare PMA
Nyfiken på att bli PMA-medlem? Jag berättar gärna mer om oss och hur processen går till.
Maria Olsson, projektledare PMA